كيانكيان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

پسملي طلا

با سلام

1393/8/4 1:09
نویسنده : مامان
56 بازدید
اشتراک گذاری

امروز كه وبلاگ ايجاد شده ،‌ بچه من 2 ماه و 3 روزه هست.

امروز بعد دو روز واكسن زدن بچم از صبح خيلي گريه كرد طوري كه من رواني شدم. البته يه چند تا چرت 5 دقيقه اي داشت. متاسفانه نه مادر و نه مادر شوهر زياد به خودشون زحمت نمي دن و كمك زيادي نمي كنن. كسايي كه دستاشونو زورشون مياد بشورن و به دست و صورت بچه دست مي زنن حرصم مي دن . خودشون بايد شعور داشته باشن هي كه نميشه تذكر داد.

تنهايي خسته كننده و سخته. وقت نمي كنم غذا بخورم.

عصري با يك تق حالش بهتر شد و شب هم باباش اومد خونه خوابيد . شانس باباش خوبه . شب كه تو بغلم بود براي شير داشتم ابميوه مي خوردم با يه لبخند و دقت شيريني نگام كرد. يه لبخندش تمام خستگي رو مي بره.

اوضاع پوستش خوب نيست . خيلي خشك و پوسته شده و مرتب كرم و انواع روغن مي زنم. نمي دونم پيش دكتر پوست ببرم يا نه. كرم هم گرونه البته.

امروز دو بار استامينوفن دادم و با روغن زيتون بدنش رو چرب كردم.

سعي مي كنم بر خستگي ام غلبه كنم كه اين دوران خاطره خوشي برام بشه.

بچم امروز بازي دوست داشت. خ كه مي گي اروم مي شه.

براي خودم دوست دارم برنامه ورزش يوگا و مطالعه داشته باشم . اما فعلا كه ممكن نشده. شايد فردا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسملي طلا می باشد